۳ پاسخ

۵ ماهشه از ۳ ماهگی بدتر شد الرژی نیس؟ چون رفلاکس ک نداره

دقیقا پسر منم وقتی ۵۰ روزش بود بهتر شد باز بعد واکسن بدتر شد دیگه از قطره گذشته بود فقط ماشین ارومش میکرد

پسره منو هیچی اروم نمیکنه ورزش شکمیش میدم تا باد معدش خالی شه راخت شه
دوتا پاشو ده بار ببر سمت شکمش برگردون قشنگ خالی میشه کولیکشم بهتر میشه

سوال های مرتبط