۸ پاسخ

منم میخام برای ویهان بگیرم خیلی دوس دارم

عزیزمممم 😚🥹

عه من فکر میکردم این گوشیا برای کودکیه نه نوزادی
انلاین جایی داره؟

ای مادرررررررر جوجه بامزه🥹

مشکیه دیگه میشه پسرونه باشه 😁

جیگرررر

🙂🙂🥲آرادووو می‌خوام یا یکی مثل آراد

ای قربون لپات برمممم🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی
مامان نورا🐣 مامان نورا🐣 ۹ ماهگی