۲ پاسخ

من عزیزم همین جوری شدم
شکمم سفت میشه و درد میگیره
دراز میکشم و دست میکشم به شکم بعد از چند دقیقه آروم میشه

انقباضاته عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد