سلام خانما امروز رفتم سونو اخری وزنش ۲۲۰۰ گرم بود خوبه؟

۱ پاسخ

چند هفته و چند روز؟ من ۳۴ هفته و ۴ روز رفتم ۲۲۰۰ بود دکتر سونو گف ی مقدار کمه

سوال های مرتبط

مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری