دخترا ۳۳ هفتم رفتم سونو گفت ۲۲۰۰ وزنش خوبه به نظرتون؟

۳ پاسخ

آره عزیزم صدک چند بود؟
من خیلی عجله داشتم ۳۱ هفته رفتم ۱۹۰۰ بود
الان ۳۳ هفته کاملم نمیدونم چقد شده

اره گلم من 35هفته رفتم گفت 2300

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی