۳۳ هفته و ۶ رپز وزنش ۲۲۰۰ بنظرتون خوبه؟ دکتر که گفت عالیه

۴ پاسخ

عالیی

اره عزیزم خوبه من ۲۱۴۰ بود دقیق سر ۳۴ گفتن خوبه

عالی عزیزم

خیلی جلوعه و اگه قند نداری به قول دکتر عالیه
خداحفظش کنه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری