عالیه من ۳۳و۲ روز دیروز رفتم ۲ بود
اره خوبه دختر خاله من دخترش خیلی کم وزن میگرفت ۳۷هفته سز کرد دخترش ۲۲۰۰دنیا اومد دستگاه هم نرفت
تا ۳۸ هفته ب ۳۲۰۰تا۳۵۰۰میرسه جنینت
وزنش بچت خوبه دختر کن37 هفته 2400بود
ن اوکی وزنش زیر ۲۲۰۰میره دستگاه
من دیروز رفتم دکتر تو روز و هفته شمام ۱۹۰۰ بود ولی دکتر گف خوبه وزنش
عالیه من ۳۴ هفته ۱۹۰۰ بود
وزنش که عالیه ماشاالله
عالیه جوجه من بدنیا اومدنی ۲۲۰۰ بود 😩
نه عزیزم نرماله وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.