۱۰ پاسخ

عالیه من ۳۳و۲ روز دیروز رفتم ۲ بود

اره خوبه دختر خاله من دخترش خیلی کم وزن میگرفت ۳۷هفته سز کرد دخترش ۲۲۰۰دنیا اومد دستگاه هم نرفت

تا ۳۸ هفته ب ۳۲۰۰تا۳۵۰۰میرسه جنینت

وزنش بچت خوبه دختر کن37 هفته 2400بود

ن اوکی وزنش زیر ۲۲۰۰‌میره دستگاه

من دیروز رفتم دکتر تو روز و هفته شمام ۱۹۰۰ بود ولی دکتر گف خوبه وزنش

عالیه من ۳۴ هفته ۱۹۰۰ بود

وزنش که عالیه ماشاالله

عالیه جوجه من بدنیا اومدنی ۲۲۰۰ بود 😩

نه عزیزم نرماله وزنش

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری