خانما هم هفته های من شمام حالت تهوع میگیرین؟؟؟

۶ پاسخ

من آره چندبار اینطوری شدم انگار میگن رحم به معده اینا فشار میاره و از این حرفا

زیاد نه ولی شاید هر دو سه روزی یکم سراغم بیاد

اره مثل اوایل بارداری حالت تهوع دارم همش

بله انگار ویار برگشته

ارع مثل ماهه اول میشم

بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی