۱۶ پاسخ

فردادبیبی دیگه بزن

انشالله حامله باشی گلم

ایشالا که بارداری عزیزم ❤️

تست نزدی؟

منم پریودنشدم منم ترشح دارم

تا ۷ روز صبر کن بعد برو ازمایش

من ی هفته عقب انداختم پریود نشدم امشب تست زدم منفی شد برم آزمایش یا ن

نگه دار فردا بزن صبح بیبی چکتو

ترشحت چجوریه؟

ایشااااااالاااا که حامله ایییی😍🤲🏻

تست زدی یانه گلم ؟

ترشح همراه با سوزش و خارش نیس؟

انشالله بارداری و لقاح دیر گرفته

اگه قسط بارداری داری شاید بارداری

حامله ای والا ایشالا. ازونا ک دیر نشون بده

شاید عفونته
بیبی بزن

سوال های مرتبط