کیا روی زمین میخوابن توی بارداری یعنی تشک

۲۱ پاسخ

دو سه بار خوابیدم یعنی صبحش از درد کمر میخواستم گریه کنم فقط ☹️

من رو زمین میخوابم رو تخت نفسم میگیره انگار

من 🙇🏻‍♀️
خوشخواب تختمون سفته لگنم خیلی درد میگیره
گرچه رو تشک هم بیشتر از ی ماهه خواب ندارم هر ۱۰-۱۵ دقیقه پهلو ب پهلو میشم

من رو زمین راحتترم

من.

مننن چون مجبورم
خونمون طبقه آخره با وجود شوفاژ و بخاری اتاق‌ها خیلییی سردههه نمیشه خوابید مجبوریم تو پذیرایی بخوابیم خیلی سختمه ولی چاره نیست

من رو تخت کمر درد میگیرم از وقتی حاملم زو زمین میخوابم

من هرجا راحت باشم میخابم🤣

من نمیتونم ، فقط رو تخت راحتم مخصوصا برا بلند شدن

من عزیزم

من....

من عزیزم

من رو زمین کمر درد می‌گیرم 😥

من 😁رو تخت میترسم بخوابم بیوفتم

منم رو زمین راحتم فقط

منم رو زمین میخوابم

من 🖐🖐🖐😁😅

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

من رو زمین

منننن عزیزم

منننن
رو تخت نمیتونم بخابمم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🐣joje مامان 🐣joje هفته سی‌ودوم بارداری