بچه ها این یخچالیه؟؟
روش هیچی ننوشته

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم یخچالی نیس،نوشته ک توی بسته بندیش بذار یجای خنک بمونه

اینو بخاطر اون گریه هایه دخترم داد
ریسه حالت میشد
گفت این ارومش میکنه

از وقتی که باز بشه باید تو یخچال نگه داری

سوال های مرتبط

مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی