۲۴ پاسخ

هیچی فقط پول بیمارستان

هیچی.

۱۵
فوق تخصصه

گفت هیچی نمی‌گیرم
بیا فقط پول بیمارستان

۱۰

۲۰تومن

فکرکنم اونایی که سزارین اختیاری هستن دکترشون مبلغ بالاتری گفته.

ماکه دوقلوییم و سزارین اجباری و اونایی ک سزارین چندمن کمتره

10

من نینیم بریچ بودهیچی نگرفت زیرمیزی فقط هزینه بیمارستان ۵۰میشه

امسال 18 میگیره، نمیدونم بعد عید چقدر بگیره

دوتومن

چقد یه سری دکترا بی انصاف هستن چقدم یه سریاشون خوبن🥺🥴

خواهرشوهرم ۶ماه پیش ۲۰گرفت ازش یکی از دوستام گفته چون زایمان سومی۱۰تومن

۳۰ تومن😑

۱۵ تومن

ربع سکه

۶ تومن

هیچیی

پنج و نیم

تو مطب دکترم به اونایی که سزارین بودن میگفت ۱۵ تومن آماده کنید🫠

۵۰ 😐😐

من دکترم ۱۷

۱۵ تومن

۳۰ تومن😭

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد