من سزارین دوممه و به دکترم ۳۸ تومن دستمزد دادم
30تومن
واقعا هیچ جای دنیا اندازه این خراب شده دکترا پول به جیب نمیزنن
من سزارین دومم گف ۱۵ تومن
دکتر من نمیگیرع
شما که دوقلو دارین بدون زیرمیزی هم سزارینتون میکنن چرا پول اضافه میدی؟
من۲۰تومن دادم
طبیعی ۱۵
سزارین ۲۵ ت
۱۰ تومن سزارین
۱۵ سزارین
زیر میزی نمیگیره
فقط هزینه خود بیمارستانه
۲۵ تومن
15 طبیعی
25 سزارین
دکتر من زیر میزی نمیگیره
20 تومن
من دکترم اصلا زیر میزی نمیگیره
۳۵۰ دلار
ک عوضش میکنم فردا میرم جای دگ
25تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.