خانما شما دکترتون برای زیرمیزی چقدر گفته میخواد بگیره؟

۱۸ پاسخ

من سزارین دوممه و به دکترم ۳۸ تومن دستمزد دادم

30تومن

واقعا هیچ جای دنیا اندازه این خراب شده دکترا پول به جیب نمیزنن

من سزارین دومم گف ۱۵ تومن

دکتر من نمیگیرع

شما که دوقلو دارین بدون زیرمیزی هم سزارینتون میکنن چرا پول اضافه میدی؟

من۲۰تومن دادم

طبیعی ۱۵
سزارین ۲۵ ت

۱۰ تومن سزارین

۱۵ سزارین

زیر میزی نمیگیره
فقط هزینه خود بیمارستانه

۲۵ تومن

15 طبیعی
25 سزارین

دکتر من زیر میزی نمیگیره

20 تومن

من دکترم اصلا زیر میزی نمیگیره

۳۵۰ دلار
ک عوضش میکنم فردا میرم جای دگ

25تومن

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری