به من گفت ۱۲
خیلی خوب گفته بهت
بمن گفته۴۰😑
اره عالیه
سزارین سوم دست مزد نداره
برای من هیچی نمیگیره
ده خیلی خوبه اینجا ۲۵ به بالا
دکتر من ۷ گفته ...بیمارستان هم جدا قزوین
دکترتون کیه عزیز؟کدوم بیمارستان میره؟
والا من سزارین دوم و اجباریم هنوز نگفته چقدر،فقط وقتی ازش پرسیدم درمورد هزینه گفت نگران نباش به این چیزا فکرنکن
من یه ماما همراه برای زایمان طبیعی را بهم گفت ۷ تومن
دکترت کیه
بمن گفته ۲۵تومن خودم
بیهوشی جدا
بیمارستان هم خصوصیه
عالیه به من گفت ۲۰ تومن
آره خوبه ب منم گفته ۸
۲۰ملیون
بمن۸ تومن گفت
اره ولله چیزی ازت نبرده
من ۲۵ تومن خواست فق دکتر بغیر از بیمارستان
من میخوام ماما بگیرم میگه ۷تومن
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.