۱۹ پاسخ

به من گفت ۱۲
خیلی خوب گفته بهت

بمن گفته۴۰😑

اره عالیه

سزارین سوم دست مزد نداره

برای من هیچی نمیگیره

ده خیلی خوبه اینجا ۲۵ به بالا

دکتر من ۷ گفته ...بیمارستان هم جدا قزوین

دکترتون کیه عزیز؟کدوم بیمارستان میره؟

والا من سزارین دوم و اجباریم هنوز نگفته چقدر،فقط وقتی ازش پرسیدم درمورد هزینه گفت نگران نباش به این چیزا فکرنکن

من یه ماما همراه برای زایمان طبیعی را بهم گفت ۷ تومن

دکترت کیه

بمن گفته ۲۵تومن خودم
بیهوشی جدا
بیمارستان هم خصوصیه

عالیه به من گفت ۲۰‌ تومن

آره خوبه ب منم گفته ۸

۲۰ملیون

بمن۸ تومن گفت

اره ولله چیزی ازت نبرده
من ۲۵ تومن خواست فق دکتر بغیر از بیمارستان

من میخوام ماما بگیرم میگه ۷تومن

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نویان💙👶 مامان نویان💙👶 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد