۲۰ پاسخ

برای منم نمیگیره چون من از اول سزارین بودم هخخخخخخخ

دکتر من برا طبیعی گفت ۱۰ ۱۲ تومن میگیرم

گفته فعلا ۱۵ حالا شاید بیشتر بشه بیمارستا ۳۰ تا ۴۰ تومن

۴۰ تومن 😭۲۵ هم بیمارستان میگیره ،من یه شهر کوچیک هستم اما به شدت همه چی گرونه همه چیییییییییی

ب منم دیشب گف ۸تومن‌..

دیروز رفتم برای نوبت سزارین و فهمیدم دستمزد نمیگیره

طبیعی 13 گرفت. گفت سزارین دوتومن بیشتره

۱۲ تومن

دکتر من ۳۰تومن خواسته بیمارستانم ۵۰

هیچی🫣🤭

١٥ تمن

ده تومن بیمارستانم ک۳۰تومن

دکتر من گفت ۸تومان میشه عزیزم

١٠ تومن !

۷تومن

برا دقلو هم باید پول بدیم
همه جا و همه چی پولیه

من هنوز قطعی بهش نگفتم سزارین میخوام اما اونجوری که خودش گفت 2 یا 3 تومن میگیره

۱۲ تومن برا سز دومم‌ تازه😕

ده تومن

برا من نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد