من موندم شماکه دکترشخصی میگیریدچه کارای میکنه براتون که دکترای دیگه نمیکنن سزارین که سزارینه چه دکتربگیری چه نگیری
الکی خرج اضافی چیه
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح وتركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
من طبیعی ام اما دکترم ۳۵ تومن میگیره
فعلا ۳۰ تومن تا ۴ ماه دیگه بیشتر میشه قطعا
۲۵ فعلا
برا من گف ۲۵🫤
سکه ۱ونیم گرمه گفت بگیرم ۳۰ تومن شد
مال من ۵۵ تومن خودش ۴۵ تومنم بیمارستان
۱۲ تومان
دکتر من هیچی نمیگیره همون مبلغی که تو فاکتور بیمارستان به عنوان دستمزد دکتر میزنن رو میگیره
۱۵ گرفت
۵۰ و قبول کردم چون بقیه دکترا بیشتر میگرفتن
دکتر من گفت ۲۵ ملیون
چخبره
20 تومن
۸ تومن
۴۰ تومان اگه باز بیشتر نشده باشه😐
اسم دکترتون چیه؟کرج هستین
۱۵تومن
دکتر من ۶ میلیون خودش بیمارستان خصوصی هم ۶۵
۳۰ تومن تازه گفت بستگی به قیمت دلار داره شاید بیشتر بشه تا اون روز😂
سی میلیون
دکتر من ۳۵ خودش بیمارستان خصوصی هم ۶۵
۳۰تومن
همسرتو ببر زمانیکه میخای نامه بگیری کمتر بگیره
حالا خوبه یه مبلغیم از بیمارستان میگیرنو انقدم بی انصافن
برای من ۱۲تومن
دکتر من چیزی نگرفت
نامه سزارینمم داد
هنوز نگفته.چونه بزن کمترش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.