طبیعیه بذارش زمین پنج دقییقه فرصت بده دوباره بلندش کن بگیر نشد بکن ۱۰ دقیفه نهاایت ۱۵ دقیقه و اینکه حالتشو عوض کن
سلام من هفته ۲۰دوقلو باردارم از عصر تاحالا درد واژن دارم عفونت ادرار دارم دکتر سفیکسیم ۴۰۰داده میخورم رفتم زایشگاه گفتن باید معاینه بشی منم ترسیدم برگشتم بنظرتون طبیعه این درد تو این هفته
طبیعیع یکی از بچه های منم دیر آروغ میزنع
شاید کمتر هواجمع میکنه
نه عادیه دیر میزنه خب
مشکل همه ی ماست....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.