اره تو ماشين خودم خوبه بحدي ك ميزارمش رو صندلي ماشين كمربندش ميبيندم ميشينه ميرقصه ميخابه ولي تو ماشين باباش همش داره دكمه هاشو فشار ميده و ميچرخونه
غذای کودک با بیش از ۳۴۰۰ مادر در روبیکا 👌🫂.
تو جستجو نزنید لینک رو برای یکی از مخاطبین بفرستید بزنید رو لینک وارد کانال میشه .
اگه نشد ابدی بدید لینک بفرستم براتون .🌱❤️
@food_babyy
اگه بخوابه که اوکیه وگرنه شیطونی میکنه میگه نانای بذار برقصم
نع، خیلی بده اصلا پشیمون میشم برم بیرون
اگ خسته باشه وراه طولانی باشه یه ساعتی میخابه ولی اگ خوابش نیادپدرمودرمیاره غیرقابل کنترل میشه به فرمون ودنده وهیچی رحم نمیکنه..در هم بایدقفل کنیم ک مبادادستگیره روبی هوابازکنه🤣مکافاتی داریم
نیم ساعت شاید آروم باشه بعد این نق زدنش شروع میشه موندم عید چطور باید ۱۰ ساعت راه بریم
نه زود حوصلش سرمیره
نه ولش کنم فرمون و دنده و همه چیو میکنه
ولش هم نکنم هی گریه میکنه
خیلی انگار کلا نیست تو فضا ساکت ساکت
میخواد به همه چی دست بزنه فرمون
دکمه ها یبارم درو باز کرد تو اتوبان سکته کردم
قبلا اره جدیدا ن حوصلش سر میره انگار
تا حالا ک آروم بوده از این ب بعد الله اعلم
نه معمولا خسته میشه مخصوصا توی صندلی خودش باشه یا مخصوصا شب باشه تاریک باشه همش میگه بغلم کن بعد میگه ولم کن شیطونی کنم
خیر اصلا
اره خوب میشه کم کم پسر من که تو صندلی ماشین میشینه
آره پسر من بیشتر اوقات مبخابه توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.