۷ پاسخ

من ۱۱ ساله جلوگیری طبیعی دارم و خاهم داشت
بنظرم مراقب باشی اصلا باردار نمیشی،

بستگی داره بعضیا چندین ساله طبیعی جلوگیری میکنن وبعد به محض اقدام باردارمیشن
بعضیام با پیش اب پس اب چیه بااون حامله میشن

اصلا روش جلوگیری حساب نمیشه ک

پسر دوم من نتیجه این روش باید خیلی حواس جمع باشی سر بچه اولم خیلییی هواسم بود

۱۰۰ در ۱۰۰ پسر من نتیجه جلوگیری طبیعی بوده

خیلی زیاد من با جلوگیری طبیعی حامله شدم

خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان آیلین🌼پارمیس🌼 مامان آیلین🌼پارمیس🌼 ۳ سالگی