اخر سزارین شدم امشب زایمان کردم

۱۲ پاسخ

مبارک عزیزم به سلامتی

بسلااامتی مبارک باشه قدم نورسیده🫂😍🌹

شکم باز میکنند چیزی حس میکردی؟
چند بار شکمو ماساژ دادن بعد عمل

مبارکه حمیرا جان منم عصر زاییدم

بسلامتی عزیزم.پس درد نگرفتت؟؟؟یا متاسفانه درد اون رو هم کشیدی؟؟؟

ب سلامتی🥰🥰😍

وای توروخدا بگو سزارین چجوری بود ترسناک نبود حس خفگی نداشتی حین عمل؟

بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍

سلام خانما تورو خدا التماستون می‌کنم ثواب داره شکم یک طفل بی زبون سیر کنید کسی میتونه بهم پول یک شیرخشک کمک کنه یاقرض بده بقران کسیوندارم یا اگه شیرخشک اضاف داری که به بچت نساخته بده بچه من حتی اگه باز باشه که استفاده بشه هم عیب نداره عزیزان ممنون میشم

عه چراا

عه مبااارکه خودت خواستی که سز بشی؟؟

عزیزم بسلامتیییییی😍😍

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان ᴹᵉʸˢᵃᵐ مامان ᴹᵉʸˢᵃᵐ ۴ ماهگی