سلام خوبید من زایمان کردم آخر سزارین شدم

۶ پاسخ

مبارک باشه عزیزم
چرا سزارین شدی ؟ خودت خاستی ؟

بسلامتی عزیزم

😂شاید باورت نشه ولی من حس گفته بود تو سزارین میشی

قدم نو رسیده مبارک گلی ❤

عزیزم به سلامتی چ دکتری سزارین ت کرد؟؟؟

مبارکه عزیزم میشه از تجربه ات بگی منم احتمالا شنبه شاید بستریم کنن برای طبیعی

عزیزم ب سلامتی ❤️

سوال های مرتبط

مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی