حقیقت داره پوشک بچه قیمتش دوبرابر شده

۶ پاسخ

برگشتیم به دوران دهه ۶۰ باکهنه استفاده کنیم😅🤦‍♀️

من هرسری سایز4 بسته ی 34 تایی مولفیکس رو میگرفتم 325 امروز رفتم با طرح یسنا بگیرم بزرگشو نداشت بستع 12 عددی داشت ک بستع ای 133 بود پنج بسته گرفتم زیاد گرون نشده بود ب نسبت قبل

آره متأسفانه

خدایا دیگه کشش این همه تورم رو نداریم خودت درست کن

چه مملکتیه درس کردن بخدا

۷۰۰ شده

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوقا مامان فندوقا هفته سیزدهم بارداری