۱۳ پاسخ

بیمه تکمیلی نداری عزیزم؟؟

گلم از کجا پرسیدی این قیمت گفت؟

سلام عزیزم شما کجا رفتی سونو؟؟

من انومالی دادم ۳۳۰۰

یا خدا من سنو قلب ۵۳۰قبل عید رفتم ۱۹میرم ان تی

من چند روز پیش رفتم 2میلیونو 60 شد

من پرسیدم هر قل 6 تومن

من که بیمه ام پریروز تمام شده

انتی دو روز پیش شد سه تومن

یعنی الان من برم چه قدر خواهد بود

من قبل عید داذم با بیمه۸۰۰

اون ۲/۲۰۰اینا شده انگار
خالم دیروز رفت

سونوی قلب یه هفته به عید ۵۵۰ تومن بود من خریت کردم نرفتم گذاشتم بعد عید برم یهو دوبرابر کشید 😤😤😤

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل هفته بیست‌وچهارم بارداری