۱۲ پاسخ

من یبار میبرم.همون یه بارم باید ببینم شوهرم کی وقت داره یا کی میتونه بیاد کمکم 😂چون تنهایی نمیتونم

دوبار

من هفته ای3بارمیبرمش

هفته ایی ۲ بار

هفته ی یه بار

باخمیر و روغن محلی بعداز هر حموم آب گوشش بگیر حتماً

یک روز در میان

دوبار

۲بار میبرم

الان سرده ۲بار

هواسرده یه بار ولی بعد عید هفته ای دوبار میبرم

دوبار

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 ۱۱ ماهگی
مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی