عاشق اینجورخوابیدن بچهام😍😍😍

تصویر
۸ پاسخ

نه چون شوفاژداریم ازکف گرمایشه

زمین سرد نیست؟؟

دختر منم اینجوری میخوابه و من غش میکنم واسه این حرکتش🥰🥰😘

نه ایشالله که اینجوری نمیشه نترس،این بچهاچیزی به عنوان بالش نمیشناسن🤣🤣

من بچم تا نره روشکم نمیخابه همش میترسم جلوی نفس کشیدنش بسته بشه

اااوووخددددووو😍😍

دختر من همش اینجوری میخابه، رو بینی

تصویر

دختر منم همش همینجوری میخوابه

سوال های مرتبط

مامان نفسم و قلبم🫀💫 مامان نفسم و قلبم🫀💫 ۹ ماهگی
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان هدیه های خداا مامان هدیه های خداا ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان رادمان بیچاره💔 مامان رادمان بیچاره💔 ۱ سالگی
مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 ۱۶ ماهگی