۵ پاسخ

منم دارم عادیه ولی بافشارمیاداینجوری نمیاد

من ندارم حتی یه قطره

دست کاری نکن بزار باشه واسه بچه به دنیا بیاد خیلی مفیده آغوزه هس

شیر تولید میکنه دیگه فشار نده فقط
من از اول چهار ماهگی تقریبا شیر اومد تو سینم همون آغوز

منم میاد شیر نیس اون آب سفیده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان بهشت👼🏻 مامان بهشت👼🏻 ۵ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی