مامانا تو هفته های من ترک خوردین؟؟؟🥲🤰🏻😂

۱۵ پاسخ

نوچ ...

فعلا نه

اره🥺

اخه ادم دلش نمیاد بگه نخوردم 🥴
من از ۸هفته کرم پرایم میزنم گوش شیطون کر با اینکه شکمم بزرگ شده ترک نخورده

من یکی از سینه هام فقط یکم. خداروشکر شکمم نه هنوز

نه خداروشکر

من از اول هم اون حاملگی هامم نداشتم اینم ندارم اصلا

من نه

من سره بارداریه اولم خوردم از ۸ماهگی😢

از الان؟؟زوده ک

نه خداروشکر🥹

من تازه تو پهلوم یکی خورده

تا دلت بخواد🫠🫠🫠

فعلا نه

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی