۴ پاسخ

آره
من بچم شش ماهش بود فییروز کردم

ن فک نمیکنم مشکلی باشه کجا میری بزنی فیبروز

من انجام دادم چن ماه پیش فقط نصف روز شیرمو تخلیه کردم

ن فک نمیکنم مشکل داشته باشه
شما کجا میری برای فیبروز تصمیت کجا شد جای خوب پیدا کردی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی