۴ پاسخ

منم میخواستم بزنم میترسم .واسه لب گفتن ایرادی نداره .من واسه زیر چشمم میخواستم بزنم گفتن واسه شما ک شیر میدی اصلا نمی‌زنیم.

بنظرم فیلر اگه بی حسی موضعی باشه اشکالی نداشته باشه

باید یه روز کامل شیر ندی شیرتونو بریزید دور

من.

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی