دوستان کسی تو دوران شیردهی ژل لب تزریق کرده یا گونه؟

۲ پاسخ

بوتاکس و ژل لب هیچ ربطی به شیردهی نداره و فقط باید ۶ماه از زایمان بگذره
من بوتاکس زدم با فیلر

لب تزریق کردم

سوال های مرتبط

مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی