۴ پاسخ

اگه خوب شده اصلا نیاز به پیگیری نداره . کم بوده هم . مشکلی نیست

واسه دختر منم همینطوره بردم دکتر گفت آلرژی هست.. گفت شیر اچ آ بدم و احتمالا از غذا نباشه چون هرچیزی میدم یا حذف میکنم بازم همونطوره. گفت اصلا ممکنه حساسیت به محیط باشه. فعلا موقت شیر رو اچ دادیم ببینم چی میشه تازه شروع کردم واسش

اشکال نداره از یه غذاییه

حساسیت داره بچیزی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی