سلام خانما دخترم ابله مرغون گرفته میترسم منم بگیرم

۵ پاسخ

دخترتو از خودت دور کن من ماه اول بارداریم گرفتم خیلی عذاب کشیدم

خیلی مراقب باش آبله مرغان الکی نیست .
خدایی نکرده باعث سقط میشه و اگ ماهای بالاتر باشی امکان داره بینایی از دست بده .
خیلی حواست باشه

عزیزم اگر قبلا نگرفتی الان خطرناکه اگر بگیری مراقب باش

خیلی مراقب باش

اگه قبلا گرفتی نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تو دلی 🫀 مامان مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری