۴ پاسخ

منم اولین بار ک خوابید کلی ذوق کرده بودم 🥲🤤

خیلی خوبه

دختر منم بدون شیر میخابع فقط موقعی ک غذا درست نخوره بهش شیر میدم سیر بشه
وگرنه اصلا بهونه شیر نمیگیره کاری هم نکردم زیاد خودش ول می‌کنه بعضی موقع

خودش خوابید.

سوال های مرتبط

مامان miran۔baran مامان miran۔baran ۲ سالگی