مامانا. شیرخشک سیمیلاک برا وزن دهی خوبه؟

۸ پاسخ

شیر خشک دیگه تاثیری نمیزاره بعدش دختراتم ماشالله تپلی اند خوبن خودتو درگیر نکن

آره خوبه ولی خیلی گرونه

سیمیلاک کامفورت من ۳ ماه دادم عالی بود بعدش دیگه دختر نخورد ببلاک کامفورت دادم وزن نداد همونجوری مونده

بعد یکسال با غذا وزن میگیرن ..

الهه دخترا که و نشون خوبه

تو این سن وزن دهی بیشتر با غذاس بهتره غذاهای مقوی داده بشه

من پسرمو سوپرامیل،،بیومیل میدادم هم خوش مزه بود هم وزن دهی عالی داره

من دارم سیمیلاک توتال کامفورت میدم یک ماهه .دخترم خیلی لاغر بود دکتر براش نوشت فعلا وزن آنچنانی اضافه نکرده

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی