مامانا. شیرخشک سوپرامیل وزن دهی خوبی داره؟

۴ پاسخ

من سرلاک خیلی براوزن دهی بچه هام خوب بود

منم ببلاک به بهداد میدم بخوره

عزبزم پسر خالم تو داروخانه کار میکنه دکتر اونجا نایید کرد سوپرامیل و بیومیل وزن دهی خوبی دارن گرفتم بخدا خیلی خوبه ببلاک هم خوبه ولی بیومیل بهتر بود ب نظر من واسه پسرم خوب بود چون ی شیر خشک کامل بود

من ببلاک رو شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملو مامان دخملو هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی