۶ پاسخ

یکسال به بعد دیگ شیر به بچه وزن نمیده فقط غذا سعی کن غذا مقوی بده تا وزن بگیره

اره گلم خیلی خوبه

پسرم که بعد تولد چون یکم زود دنیا اومد بستری بود میگفتن شیر خشک خوبی نیست باعث میشه بچه دل درد بگیره اونجا به بچه ها اپتامیل میدادن منم اپتامیل پرونوترا میدم وزن دهی خوبی داره

بیومیل پلاس و سوپرامیل برای وزن دهی میگن خوبه

بیومیل وزندهی نداره

اره خوبه ولی از ۲ به بعد سبکه خیلی وزن‌نمیده
نان و امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان دخملو مامان دخملو هفته هجدهم بارداری
مامان احسان مامان احسان ۱ سالگی