من یونی بیبی میگیرم هفته پیش گرفتم ۳۹۰
من یونی کرفتم ۳۵۰البته خیلی وقته پیش
من مالوچسکا استفاده می کنم خیلی راضیم سیصد و خورده ای می گیرم
شیشه شیر. یا شیشه ؟
فیروز قبلا ۳۰ تومن بود
مادران عزیز برای سفارش و مشاوره رایگان درباره انواع سویق سرلاک فرنی حریره سه شیره کاملا سالم و اورگانیک✅
پک شروع کمکی✅
پک افزایش وزن و قد و..✅
مجاز از 5ماه تا12 سال✅
به روبیکا پیام بدهید:
@nini_paz404
09960884249
رافونه ۶۰تومنه
راپیدوهم همراه محلول اضافیش ۷۰تومنه
اما من ب همسرم میگه ی ۴لیتری براماشین میخره ابی رنگ ۱۶۰تومن یسال ایتفاده میکنه میریزم داخل ظرفش استفاده میکنه مخصوص ماشینه انامن برا شیشه های خونه میزنم
بی بی لند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.