۴ پاسخ

چون فقط همینو یادش دادم فهلا

بچه من ۴ ماهشه آغو‌ و ماما میگه

بچه من نزدیک دو ماهشه گاه آغو میگه 😁🤣🤣

بچم بابا میگه ولی هنوز مامان نگفته ماما هم نمیگه.

سوال های مرتبط