اب دور جنین زیاد باشه یعنی خطر ناکه 🥲

۴ پاسخ

برا من ٢٢هستش چون انسلينم ميزنم دكتر گفت زياد شده ولي موردي نداره

تا زیر ۲۰ مشکلی نداره معمولاً ،بالای ۲۰ میگن خطرناکه

قند هم نداشتم .

چقد بود برا شما؟
برا منم زیاد بود ۲۸ هفته ک رفتم، ۱۷ بود

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان بنیامین جون مامان بنیامین جون ۱۲ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی