۶ پاسخ

دخترمن تولد۲۴۰۰موقع واکسن ۴ماهگی ۵۳۰۰بنظرتون خیلی کمه،بهداشت که ناامیدم کردن😔😔😔

پسر من موقع تولد ۳۳۰۰ بود واکسن چهار ماهگی ۷۷۰۰

تولد ۳۵۰۰با قدد۵۲
۴ماهگی ۷ با قد ۶۷
بالا نمودار سبز هست ..دکتر گفت وزنگیریش خوبه

.......

تصویر

بچه من موقعع بدنیا آمدنش ۳۸۰۰ موقعع واکسن چهارماهگی ۸ کیلو

رستا موقع تولد 3500بود موقع واکسن چهار ماهگی 6200

سوال های مرتبط