۶ پاسخ

بهترین حس دنیا 🤣

باید ناشتا باشی ؟؟چند میگیره آزاد

به قول یه بنده خدایی بهم میگفت وقتی پریود نمیشیم دنبال این هستیم که زودتر پریود بشیم ، وقتی هم پریودی میشیم میگیم کی تموم میشه راحت بشیم 😅

من که سر بچه دومم تا دوماه نمیدوستم بعد دوماه دیدم هر غذای میخورم دهنم تلخ میشه .

واقعا خیلی استرس داره

🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی