کسی با لگن تقریباً نامناسب طبیعی زایمان کرده؟

۴ پاسخ

اگه لگن نا مناسبه ریسکش خریدنی نیست
روند عادی زایمان طبیعی همراه درد هستش اگه لگنتم نا مناسب باشه خیلی عذاب میکشی ممکنه سر بچه رد نشه یا اگه بشه اینبار شونه هاش رد نشه و اذیت شی

من بالگن کوچیک زایمان طبیعی کردم
ریسکش قبول کردم اما بشدت ورزشهای لگنی رو انجام میدادم

من دخترخالم لگنش کوچیک بود رحمش اومد بیرون خیلی وضعیت بدی داش انتقالش دادن ی بیمارستان دیگه

نه اگه دکتر تشخیص داده نامناسبه اینکارو نکن

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری