خانوما
کسی زایمان طبیعی با لگن ۵۰_۵۰ داشته؟
مثلا دکتر بگه یه مقدار تنگه لگنت

۲ پاسخ

برای من لگنم تنگ بود خیلی سخت زایمان کردم🙂

دکتر کفت تنگه اصلااااا ریسک نکن مستقیم برو سزارین خیلی خیلی خطر داره بخدا
این همه سختی کشیدی حیفه خدای نکرده اتفاقی بیفته برای بچه

سوال های مرتبط