دیگه خریدی عزیزم نظر نپرس مبارکش باشه❤️
زیرش یه بادی سفید دخترونه یا تیشرت تنش کن
زیاد جالب نیس بسته ش
با احترام چون نظر پرسیدی گفتم
به نظر من قشنگ نیست
کاش شلوارش بگ یا مام میشد قشنگ تر بود
مبارک باشه به خوشی تن کنه
قشنگه عزیز
یکم بزرگه براش که بچه ها زود رشد میکنن اندازه ش میشه
استایلش کنید خیلی قشنگ میشه پایین شلوارو تا بزن دکمرو باز کن یه کتونی سفید عروسکی و یه بعدی سفید با گردنبند رنگی رنگی یه صورتی
اره ولی پاچه شلوارشو دوتا کوچولو تا بزن
کت اش هم دکمه هاشو باز کن ی تیشرت سفید از زیرش بپوشون
ماشالله دخترت نازه همه چی بهش میاد♥️
آره خیلی
چقدر بزرگه بهش آخه
چقدر عزیز شد
اره مبارکش باشه
بیین من خودم پیج لباس بچگونه دارم میدونی ایراد اینکارو کجاست اول اینکه از آستین قد بلنده ولی خودتم لباس جذبه هم شلوار هم کته و کوچیک لباس تن بشه نباید جذب باشه و چون جینه احتمال آبرفت هست نظر پرسیذی گفتم گلم جای تعویض داره تعویض کن
خیلی قشنگه مبارکش باشه 😍🥰
آره خوبه مبارک
متنوع هست
واسه زیرش کراپ سفید و اینکه دکمه هاش باز باشه خیلی قشنگ تره 😍
بله مبارک باشه به خوشی بپوشه
قشنگه مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.