دقیقا شدم ۳۹هفته😩

۶ پاسخ

شدم ۳۸ هفته😫
نه به ماه هشتم که همش استرس زایمان زودرس رو داشتیم نه به این ماه ک دیگ نمیزاییم😬😅

من ۳۸ هفته ۳ روز شدم.
۳ روز دیگه باید برم سونو اخر رو بدم یعنی ۳۹ هفتم کامل میشه .

من 39هفته ودوروزولی ازدردخبری نیست که نیست😥

دیگه به اخرش رسیدی خواهر

منم🥲🥲
صبح قراره برم بیمارستان ازاسترس دارم میمیرم

منم شدم ۳۷ هفته 😬😆
دیگه باید برم سراغ دمنوش آویشن
بچم درشته باید یه راهکاری پیدا کنم زود زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان پناه👧🏻🤰🏻 مامان پناه👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد