شدم ۳۸ هفته😫
نه به ماه هشتم که همش استرس زایمان زودرس رو داشتیم نه به این ماه ک دیگ نمیزاییم😬😅
من ۳۸ هفته ۳ روز شدم.
۳ روز دیگه باید برم سونو اخر رو بدم یعنی ۳۹ هفتم کامل میشه .
من 39هفته ودوروزولی ازدردخبری نیست که نیست😥
دیگه به اخرش رسیدی خواهر
منم🥲🥲
صبح قراره برم بیمارستان ازاسترس دارم میمیرم
منم شدم ۳۷ هفته 😬😆
دیگه باید برم سراغ دمنوش آویشن
بچم درشته باید یه راهکاری پیدا کنم زود زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.