۷ پاسخ

منم 39 و 3 روزم. ماما بهم گفته صبر کن 405 بدنیا بیاد بهتره.. جا داره هنوز.. فعلا شبا یه گل مغربی استفاده میکنم

گل مغربی نزاشتی؟

اگه بچه اولی که طبیعیه اکثرا بدون درد هستن و با امپول فشار زایمان میکنن

ی هفته طاقت بیار بشه 405🫠🫠

منم ۳۸هفته ۴روزه درد ندارم 🙂

😝منم ک سزارینم ولی ۳۹و۶روز بهم گفته بیا

منم همینم دکترم فردا گفته بیا بستری شو 🥲 با آمپول فشار

سوال های مرتبط