کیا ۳۹هفته سه روزشونه من دیگه خسته شدم

۸ پاسخ

من 39 و حتی یه دلدرد ساده ندارم🫠

وای خوشبحالتون منممم کیخوام برسم هفته شماهااا🥲🥲🥲🥲

من 39و چهارروز

من ۳۸ و ۵ روزم،خبری نیست
چیکار کنیم ؟

منم😬😬😏تازه وزن بچمم بالاس یکم
بهم گف دوشنبه یه سونو بدی و بیای

من 39 هفته 3روز زایمان کردم🥹

طبیعی؟

من بودم زایمان کردم انشالله روزی تو بچتو بگیری بغلت و دوتاتو سالم بیایین. خونتون

سوال های مرتبط

مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۶ ماهگی
مامان ماهلین و مهدی یار و مامان ماهلین و مهدی یار و ۱۱ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی