من 39 و حتی یه دلدرد ساده ندارم🫠
وای خوشبحالتون منممم کیخوام برسم هفته شماهااا🥲🥲🥲🥲
من 39و چهارروز
من ۳۸ و ۵ روزم،خبری نیست
چیکار کنیم ؟
منم😬😬😏تازه وزن بچمم بالاس یکم
بهم گف دوشنبه یه سونو بدی و بیای
من 39 هفته 3روز زایمان کردم🥹
طبیعی؟
من بودم زایمان کردم انشالله روزی تو بچتو بگیری بغلت و دوتاتو سالم بیایین. خونتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.