کیا ۳۹هفته سزارین کردین

۹ پاسخ

هیییییچ وقت چیزی رو ب زور و ب اصرار از خدا نخواه
بگو هرجی مصلحت

خدانکرده چیزی میشه زبونم لال میگی کاش همون شب یلدا ب دنیا بیاد
کم فکر خیال کن بابا

چرا اینقدر استرس داری؟ برات خوب نیستا فشارت راحت بالا میره تی این ماه

من ۳۸هفته و ۵روز زایمان کردم

من عریزم

کاش وقت منم اون موقع بود حالا مال من مونده 🥺

بابا برو خداروشکر کن بچه سالم بهت داده و صحیح سالم هررررر وقت فرصتش بود ب دنیا بیاد
چرا گیر دادی ب زمان و تاریخ
بسپار ب خدا
خودش کمک میکنه

من۳۸هفته بودم

من میوفته ۳۸ هفته ۴ روز

خیلی درگیره ک بچه شب یلدا نیاد

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد