۸ پاسخ

درست میگه دکترت نگران نباش

بااینکه اب دور جنینم زیاده

منم ۳۹هفته

احتمالا من ، گف تا ۳۹ نگهت میدارم

به منم گفته سی نه هفته و سه روز

اگ بچه اولی اره ۳۹ نکه میدارن

زایمان دوم دیرتر سزارین میکنن؟؟

دکترا متفاوتند عزیزم معمولا ۳۸ هفته و چندروز برمیدارن ، مخصوصا اولی باشه ، ولی من زایمان اولم ۳۸ بودم این بارم همون‌جوری کذاشته

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۶ ماهگی
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی