دومین زایمان منه اولی سزارین شدم ،، آخه یه دکتر بهم گفت هفتم یکی دیگه گفت دهم سونو ان تی تاریخ زایمانم رو نوزدهم زده ، زیر دلم درد میگیره گاهی به دکتر کفتم ،گفتش روزی سه تا ایزوپرین بخور ده فروردین میشم ۳۸هفته وشش روز
از ۳۸به بعد طبیعی یا سزارین هر دو اتفاق میفته..و عادیه مشکلی پیش نمیاد ،البته اگه طبیعی زایمان نکنی تا اون موقع 😉😉
۳۹ هفته و یک روز سزارین شدم 😃
نگران نباش خیلیا هستن
خواهرمن ۳۹هفته که عالیه
چرا عزیزم ؟؟؟
من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.