۶ پاسخ

دومین زایمان منه اولی سزارین شدم ،، آخه یه دکتر بهم گفت هفتم یکی دیگه گفت دهم سونو ان تی تاریخ زایمانم رو نوزدهم زده ، زیر دلم درد میگیره گاهی به دکتر کفتم ،گفتش روزی سه تا ایزوپرین بخور ده فروردین میشم ۳۸هفته وشش روز

از ۳۸به بعد طبیعی یا سزارین هر دو اتفاق میفته..و عادیه مشکلی پیش نمیاد ،البته اگه طبیعی زایمان نکنی تا اون موقع 😉😉

۳۹ هفته و یک روز سزارین شدم 😃

نگران نباش خیلیا هستن

خواهرمن ۳۹هفته که عالیه

چرا عزیزم ؟؟؟
من

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۶ ماهگی
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی